Často kladené otázky (FAQ)

Produkty

Kde dochází k designu a výrobě květin?

Design i výroba pochází z České republiky. Design a veškeré modely jsou autorským dílem GIYOU.  

Jaká je velikost a váha květin?

Přibližná výška květin je od 9 do 16 cm.  Výška každé květiny je uvedena (v cm) u každého produktu v sekci STŘÍBRNÉ KVĚTINY. nebo ZLATÉ KVĚTINY. Váha každého druhu stříbrné květiny je jiná a můžete je najít v přehledu zde. Váha zlatých květin (14K) je také jiná a je uvedena u každého zlatého produktu a také v přehledu zde. Květiny pro svatební kytice mají delší stonek, než jednotlivé květiny (přibližně 16,5 cm).

Jsou všechny produkty na webu dostupné?

Veškeré zboží na www.giyou.cz je dostupné, pokud není výslovně stanoveno jinak. Pokud si přejete objednat podstatné množství jednoho konkrétního produktu, kontaktujte nás na info@giyou.cz. Doba dodání většího množství zlatých květin nebo zlatých kytic o ryzosti 585/1000 (14K) je přibližně 2 týdny od objednání (potřebujeme dodatečný čas na finální úpravu a přípravu zlatých produktů). A květiny o ryzosti 18K a 24K musíme pro vás na zakázku vyrobit a doba dodání je přibližně 2-3 týdny od objednání.

Doručíte mi i cennější produkty?

Cennější zboží (produkty v hodnotě převyšující 400.000 Kč/15.000 EUR (včetně DPH)) je možné převzít osobně nebo lze domluvit jiné místo nebo způsob doručení, o které se rádi postaráme. Pokud si objednáte takovéto cennější produkty, budeme vás kontaktovat a dopravu s vámi domluvíme a zajistíme.

Jaká je ryzost stříbra a zlata?

Stříbra 925/1000 a zlato 585/1000 (14K). A můžeme vám vytvořit i květiny o ryzosti 750/1000 (18K) nebo 999/1000 (24K). 

Jsou květiny označeny puncem?

Veškeré květiny jsou označeny puncem výrobce a označením ryzosti dle puncovního zákona České republiky. Pokud  bude potřeba nebo pokud dle přání zahraničního kupujícího, mohou být květiny také puncovány značkou CCM (dle Konvence o kontrole a označování předmětů z drahých kovů - The Convention on the Control and Marking of Articles of Precious Metals, Vídeň, 1972). Více informací o puncech najdete zde.

Kontrolní puncovní systém je v České republice povinný. Hmotnostní výjimky jsou pro zlato do 0,5g, stříbro 3g (pro CCM hmotnostní výjimky nejsou). Puncovní značky ČR jsou v EU uznávány prakticky ve všech zemích Evropy

Je součástí květin dárkové přání?

Společně s každou květinou nebo kyticí obdržíte certifikát a přání/darovací vzkaz.

Vytváříte limitované edice?

Určité květiny jsou vyráběny v neomezeném množství a určité květiny budou podléhat striktním omezením z pohledu vyrobeného počtu. Květiny s limitovanou výrobu jsou označeny u každého produktu v sekci STŘÍBRNÉ KVĚTINY nebo ZLATÉ KVĚTINY

Jak budou květiny zabaleny?

Jednotlivé květiny i všechny kytice jsou zabaleny do dárkové krabičky. 

Pokud chci objednat větší množství květin, jak postupovat?

Pokud, mimo prodávané produkty, budete mít zájem o koupi více než 100 stříbrných květin nebo více než 20 zlatých květin, prosím kontaktujte péči o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz.

Ceny

Jsou ceny na webu konečné?

Ano, veškeré ceny produktů uvedené na www.giyou.cz jsou konečné a zahrnují DPH. Nejsme však odpovědni za clo, daň z importu a podobné poplatky, které musí hradit kupující. Stručný přehled těchto poplatků pro vybranné destinace najdete zde.

Jsou k dispozici ceníky květin?

Ano. Váhy a ceny pro stříbrné květiny (925/1000) najdete zde a pro zlaté květiny (14K) )  zde. Při objednání květin ze zlata 750/1000 a 999/1000 Vám váhy a ceny sdělíme.

Kytice

Jaké mohu koupit stříbrné kytice?

Můžete si vybrat z nabídek kytic (v sekci STŘÍBRNÉ KYTICE) nebo stříbrné kytice v sekci ROYAL KVĚTINY. Nabízíme různé typy kytic dle tématu nebo druhu květin. Nebo si můžete vytvořit svou kytici složenou z jednotlivých květin, zcela podle vás. 

Jaké mohu koupit zlaté kytice?

Můžete si vybrat z nabídek zlatých kytic (v sekci ZLATÉ KYTICE) nebo zlaté kytice v sekci ROYAL KVĚTINY. Nebo si můžete vytvořit svou kytici složenou z jednotlivých zlatých květin, zcela podle vás. Můžete si koupit kytici ze žlutého, bílého nebo růžového zlata o ryzosti 585/1000 (nebo na přání ze žlutého zlata o ryzosti 750/1000 nebo 999/1000). Čas dodání zlatých kytic o ryzosti 750/1000 nebo 999/1000 je přibližně 2-3 týdny od objednání. 

Mohu si vybrat konkrétní složení kytice nebo kytici o jiném počtu květin?

Ano, můžete si vytvořit a koupit svou vlastní stříbrnou nebo zlatou kytici z jednotlivých druhů květin zcela dle vašeho výběru. 

Kytice svazujete?

Můžete si objednat stříbrnou kytici nesvázanou nebo svázanou. Vážeme kytice o velikosti od 10 do 50 květin. Každá varianta má své výhody. Nesvázané kytice vypadají půvabně a můžete je umístit do vázy nebo na jiné místo volně nebo v rozložení, které se vám líbí. Svázané kytice drží lépe při sobě. Záleží na vašem vkusu. Vaši volbu, zda si přejete kytici svázat nebo nesvázat uveďte v poznámce objednávky. Pokud volbu neprovedete, budeme předpokládat, že objednáváte kytici nesvázanou. Zlaté kytice obvykle nesvazujeme.

Kytice vážeme floristickým způsobem (pomocí drátku, pěnové gumy a floristické pásky). Samozřejmě, vázání kytice můžete i kdykoli uvolnit a používat kytici nesvázanou. Svatební kytice jsou prodávány vždy svázané (viz dále svatební kytice). Svázáním květin do kytic nedochází (technicky) k vytvoření zvláštního produktu (kytice), produktem jsou stále jednotlivé květiny (v daném množstvím a volně svázané do kytice). 

Svatební kytice

Jakou si mohu objednat svatební kytici?

Svatební kytice připravujeme vždy po konzultacích se zákazníkem. Prosím kontaktujte péče o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz. Potvrzení objednávky z informačního systému www.giyou.cz slouží jen jako potvrzení rezervace předmětného produktu. Svatební kytice je produkt vytvořený na přání.

Můžete si vybrat určený typ svatební kytice v nabídce (viz sekce SVATEBNÍ KYTICE). Nebo si můžete objednat vlastní svatební kytici s jiným druhem a počtem květin zcela podle vás. V ceně svatební kytice jsou zahrnuty doprovodné sušené a živé a květiny a svázání kytice. 

Další informace a vaše časté otázky ke svatebním kyticím najdete zde.

Produkty vytvořené na přání

Jak mohu objednat produkty upravené na přání?

Abychom mohli případně vytvořit květinu nebo kytici na přání, prosím informujte nás nejdříve o Vaší detailní představě. Odpovíme vám během dvou týdnů s principy dohody, odhadem a časem výroby. Naši designéři mohou pro vás vytvořit unikátní květinu/kytice nebo podobné produkty. Prosím kontaktujte péče o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz.

Jak dlouho potrvá vytvoření produktu na přání?

Budeme moct vám poskytnout odhad potřebného času během dvou týdnů od obdržení detailních informací o požadované produktu.

Je možné objednat produkt na přání pro účely firemních dárků?

Upravujeme produkty prodávané v rámci nabídky firemních dárků. Více informací k firemním dárkům najdete v sekci FIREMNÍ DÁRKY.

Objednávky

Může mi někdo pomoct s on-line objednávkou?

Prosím kontaktujte péče o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz.

Jak mohu změnit objednávku, kterou jsem učinil?

Prosím kontaktujte péče o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz.

Jsou nějaké limity pro objednávku?

Produkty nad 400.000 Kč (15.000 EUR) (včetně DPH) je možné převzít pouze osobně za vaší přítomnosti nebo dle domluvené dopravy a doručení takovéhoto zboží. Potvrzení objednávky nad 450.000 Kč (15.000 EUR) (včetně DPH) z informačního systému slouží jen jako potvrzení rezervace předmětného zboží.  

Darování

Budou mé květiny zabaleny?

Ano veškeré květiny a kytice budou zabaleny v dárkové krabici. 

Můžu dostat osobní darovací vzkaz s koupenými květinami?

Ke každé květině nebo kytici přikládáme certifikát a přání/darovací vzkaz, který můžete pouze vyplnit nebo podepsat. Pokud si přejete přání/darovací vzkaz vyplnit od nás, napište toto do poznámky k vaší objednávce (s uvedením požadovaného textu, jména obdarované osoby, apod.). Pokud budete potřebovat jakoukoli pomoc, prosím kontaktujte péče o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz. 

Bude má darovaná objednávka obsahovat fakturu?

Nebude. Fakturu obdrží emailem objednatel.

Možnosti doručení

Jaké jsou možnosti doručení?

Informace o možnostech doručení do České republiky a zahraničí jsou uvedeny v sekci MOŽNOSTI DOPRAVY.

Do jakých zemí doručujete?

Koupené zboží na webové stránce může být doručeno do České republiky, většiny Evropských zemí a dalších zemí. Seznam doručovacích zemí je uveden v sekci MOŽNOSTI DOPRAVY. V případě požadovaného doručení mimo seznam doručovacích zemí, kontaktutje zákaznickou podporu +420-775-555-531, info@giyou.cz. Doručovací adresa nacházející se mimo seznam doručovacích zemí bude odmítnuta a objednávka nebude moct být zprocesována. 

Kolik doručení stojí a jak dlouho trvá?

Informace najdete v sekci MOŽNOSTI DOPRAVY.

Je možné doručení do P.O. Boxu?

Bohužel není možné požadovat doručení na adresu P.O. Boxu. Veškeré zboží je doručováno osobně jejich příjemcům a nemůže být ponecháno v poštovní schránce.

Jsem na služební cestě. Můžete doručit zásilku do mého hotelu?

Ano, můžeme doručit objednané zboží do hotelu. Prosím poskytněte jméno a adresu hotelu a čas pobytu do poznámky při vaší objednávce.

Možnosti plateb

Jaké jsou možnosti plateb?

Informace o možnostech plateb jsou uvedeny v sekci MOŽNOSTI PLATEB.

Vrácení a výměna

Jak vrátím produkt koupený na webové stránce?

Pokud si přejete vrátit zboží koupené na www.giyou.cz, můžete tak učinit prostřednictvím www.giyou.cz  kdykoli během 30 dnů. Postup vrácení zboží - viz sekce VRÁCENÍ A VÝMĚNA.

Jsou nějaká speciální pravidla pro vrácení produktu?

Výměna zboží není možná u svatebních kytic a květin vyrobených nebo upravených na vaše přání. Vrátit nemůžete ani zboží koupené za vaší fyzické přítomnosti mimo e-shop www.giyou.cz. Práva na reklamaci vadného zboží tím nejsou dotčena.

Kdy obdržím zpět cenu zboží?

Snažíme se poslat zpět cenu zboží co nejdříve. Měli byste obdržet zpět cenu zboží během 14 dnů od obdržení zboží od vás.

Mohu zboží reklamovat a žádat opravu nebo výměnu?

Ano, pokud má zboží vady a je v záruce (24 měsíců) můžete žádat zejména opravu, výměnu nebo odstoupit od smlouvy. V obchodních podmínkách najdete podmínky pro reklamaci a záruku v případě vad zboží. Postup reklamace zboží rovněž viz sekce VRÁCENÍ A VÝMĚNA.

Služba pro diplomaty

Poskytujete zvláštní služby pro diplomaty?

Nabízíme osobní asistenci při koupi zboží na telefonu +420-775-555-531 nebo na emailu: info@giyou.cz. Vybrané zboží vám dodáme kamkoli po České republice.

Pro koho je služba určena?

Tato služba je pro každého, kdo má diplomatický pas nebo služební pas a je součástí zahraniční mise.

Jaké je třeba splnit podmínky pro nakupování bez DPH?

Pokud chcete nakupovat bez DPH, budeme potřebovat osvědčení o osvobození od DPH vyplněné úřadem a orgánem hostitelské země, vč. razítek. Druhá strana osvědčení musí obsahovat číslo objednávky a cenu bez DPH, nebo rozpis jednotlivých položek objednávky. Osvědčení nesmí být starší 7 dní. Zároveň potřebujete i diplomatický/ služební pas. Kopii diplomatického pasu nám zašlete pouze jednorázově, uložíme ji do vaší registrace. Po vašem kontaktu vám doručíme návod na provedení objednávky a požadované dokumenty.

Tax free shopping

Je možné nakupovat tax free shopping?

Pokud jste cestující, který má trvalé bydliště ve státě, která není členem Evropské Unie, máte při návratu domů nárok na vrácení daně z přidané hodnoty z vyvezeného zboží zakoupeného v EU. Při vývozu zboží mimo Evropskou unii máte nárok na vrácení DPH (VAT), a to již na letišti nebo například na libovolné pobočce společnosti Global Blue. Není třeba se vracet zpět k prodejci.

Jaká je výše DPH (VAT), která mi bude vrácena?

Tato služba je pro každého, kdo má diplomatický pas nebo služební pas a je součástí zahraniční mise. Standardní DPH (VAT), které budeme účtovat k produktům GIYOU, je 21%. 

Jaké jsou podmínky pro tax free shopping?

Podmínky se mohou měnit dle změny právních předpisů. Aktuální podmínky Vám sdělíme, prosím kontaktujte péče o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz.

Záruční podmínky

Jaké jsou záruční podmínky?

Společnost AND LILAC poskytuje kompletní zákonem danou záruku na vady výroby a materiálu u pravých produktů značky GIYOU zakoupených v prodejnách nebo internetových obchodech společnosti AND LILAC. Záruční podmínky si můžete kdykoliv přečíst v obchodních podmínkách (článek 12) na stránkách www.giyou.cz.

Záruka se vztahuje na poškození, které nevzniklo z důvodu nehody nebo nevhodného užívání, běžného opotřebení, úprav, pokusu o opravu, nedbalosti nebo nedodržení zvláštních pokynů společnosti AND LILAC k péči o výrobky. Záruční služba je poskytována bezplatně.

Záruční doba je 24 (dvaceti čtyř) měsíců od převzetí zboží. Fakturu nebo stvrzenku si uschovejte jako doklad o koupi. Pokud budete chtít zboží reklamovat s využitím záruky apod., je nutné doložit fakturu nebo doklad o dodání.

Doporučená péče

Jaká je doporučená péče o produkty GIYOU?

Informace o doporučené péči o produkty GIYOU jsou uvedeny v sekci DOPORUČENÁ PÉČE.

Máte otázku, kterou jsme nezodpověděli?