Často kladené otázky (FAQ)

Produkty

Kdo provádí design a výrobu květin?

Design i výroba pochází z České republiky. Design a modely tvoříme výhradně sami a při výrobě spolupracujeme s českými šperkařskými partnery, kteří zaručují vysokou kvalitu a profesionalitu výroby. 

Jaká je velikost a váha květin?

Přibližná výška květin je do 9 do 16 cm.  Výška každé květiny u uvedena (v cm) u každého produktu v sekci STŘÍBRNÉ KVĚTINY. Váha každého druhu stříbrné květiny je jiná - v rozmezí přibližně od 2 g do 7 g a můžete je nají v přehledu zde. Váha zlatých květin je uvedena u každého zlatého produktu a také v přehledu zde

Jsou všechny produkty na webu dostupné?

Veškeré zboží na www.giyou.cz je dostupné, pokud není výslovně stanoveno jinak. Pokud si přejete objednat podstatné množství jednoho konkrétního produktu, kontaktujte nás na info@giyou.cz. Cennější zboží (produkty v hodnotě převyšující 150.000 Kč (včetně DPH)) je možné převzít v showroomu nebo lze domluvit jiné místo nebo způsob předání. Doba dodání zlatých květin a kytic je přibližně 3 týdny od objednání (potřebujeme dodatečný čas na finální úpravu a přípravu zlatých produktů pro vás). A květiny o ryzosti 750/1000 (18kt) musíme pro vás na zakázku vyrobit.

Vyrábíte květiny i ze zlata?

Vyrábíme květiny ze žlutého nebo bílého zlata o ryzosti 585/1000 (14 kt). Pokud si budete přát zlaté květiny o ryzosti 750/1000 (18 kt), můžeme je pro vás na zakázku vytvořit. Čas dodání zlatých květin je přibližně 3 týdny od objednání (potřebujeme dodatečný čas na finální úpravu a přípravu zlatých produktů pro vás). A květiny o ryzosti 750/1000 (18 kt) musíme pro vás na zakázku vyrobit. Cenu a další informace ke květinám ze zlata najdete v sekci ZLATÉ KVĚTINY a ZLATÉ KYTICE nebo v sekci CENÍK ZLATÝCH KVĚTIN

Jaká je ryzost stříbra a zlata?

Stříbrné květiny jsou vyrobeny ze sterlingového stříbra o ryzosti 925/1000. Zlaté květiny jsou ze zlata o ryzosti 585/1000 (14 kt). Pokud si budete přát zlaté květiny o ryzosti 750/1000 (18 kt), můžeme je pro vás na zakázku vytvořit. Stříbrné květiny jsou dodatečně galvanizovány stříbrem o ryzosti 999/1000. Květiny z bílého zlata jsou rhodiovány. Informace o dodatečné povrchové úpravě (pokování) najdete u každého produktu v sekci STŘÍBRNÉ KVĚTINY, ZLATÉ KVĚTNY nebo v sekci DOPORUČENÁ PÉČE.

Mohu si koupit zlaté květiny vyšší ryzosti zlata?
Na přání vám můžeme vyhotovit veškeré květiny ze zlata o ryzosti 750/1000 (18 kt) nebo zlata ještě vyšší ryzosti. Váhy a ceny květin ze zlata o ryzosti 750/1000 (18 kt) najdete zde. Prosím kontaktujte péči o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz.
Jsou květiny označeny puncem?

Veškeré květiny jsou označeny puncem výrobce a označením ryzosti. Stříbrné květiny s váhou stříbra nad 3 g a zlaté květiny s váhou zlata nad 0,5 g jsou také označeny puncem Puncovního úřadu dle puncovního zákona České republiky. Květiny také mohou být označeny značkou GIYOU. AND LILAC a webová stránka www.giyou.cz je registrována pro činnosti s drahými kovy u Puncovního úřadu České republiky dle práva České republiky. Pokud bude potřeba nebo pokud si to bude zahraniční kupující přát, květiny mohou být také puncovány CCM. CCM je označení dle Konvence o kontrole a označování předmětů z drahých kovů (The Convention on the Control and Marking of Articles of Precious Metals) (Vídeň, 1972).

Jak poznám, že produkt je pravý?

Webová stránka www.giyou.cz je oficiálním internetovým obchodem značky GIYOU. Provozuje jej společnost AND LILAC s.r.o., Česká republika. Pravost veškerého zde zakoupeného zboží plně zaručujeme. Produkty GIYOU mohou být prodávány i v jiných - námi autorizovaných - internetových obchodech. Protože takovéto stránky neprovozujeme ani nad nimi nemáme kontrolu, nemůžeme zaručit, že jsou zde prodávané produkty pravé. Při nákupu z jiných internetových obchodů buďte opatrní a zkontrolujte, zda se jedná o naše autorizované partnery.

Je puncovní kontrola v České republice povinná?

Kontrolní puncovní systém je v České republice povinný. Hmotnostní výjimky jsou pro zlato do 0,5g, stříbro 3g (pro CCM hmotnostní výjimky nejsou). Puncovní značky ČR jsou v EU uznávány prakticky ve všech zemích Evropy, a to buď na základě členství ČR v EU nebo proto, že puncovní systém ČR je obecně vnímán jako dostatečně nezávislý a garantující ochranu spotřebitelů. Květiny jsou puncovány vždy výrobním puncem a označením ryzosti a v případě, že jsou nad zákonný limit (zlato 0,5g, stříbro 3g) jsou navíc puncovány Puncovním úřadem ČR. Květiny mohou být také puncovány CCM, pokud to bude potřeba nebo si to bude zahraniční kupující přát. CCM je označení dle Konvence o kontrole a označování předmětů z drahých kovů (The Convention on the Control and Marking of Articles of Precious Metals) (Vídeň, 1972).

Vytváříte limitované edice?

Určité květiny jsou vyráběny v neomezeném množství a určité květiny budou podléhat striktním omezením z pohledu vyrobeného počtu. Květiny s limitovanou výrobu jsou označeny u každého produktu v sekci STŘÍBRNÉ KVĚTINY nebo ZLATÉ KVĚTINY. První druh květin vyráběných v omezeném množství bude vytvořen v roce 2023.

Je součástí květin dárkové přání?

Společně s každou květinou nebo kyticí obdržíte certifikát a přání/darovací vzkaz.

Jak budou květiny zabaleny?

Jednotlivé květiny i všechny kytice jsou zabaleny do dárkové krabičky. K dárkovému balení viz sekce DAROVÁNÍ A SVAZOVÁNÍ.

Budou květiny svázány?

Pokud si objednáte méně než deset květin, květny nebudou svázané. Pokud si přejete květiny v počtu deset květin nebo více, doporučujeme si objednat kytici. Dle vašeho přání a volby kytici svazujeme. Ale není to nutné, květiny vypadají půvabně i nesvázané. Svatební kytice vždy svazujeme. Kytice pečlivě svazujeme floristickým způsobem (pomocí drátku, pěnové gumy a floristické pásky). Vaši volbu, zda si přejete kytici svázat nebo nesvázat, uveďte v poznámce objednávky. Pokud volbu neprovedete, budeme předpokládat, že objednáváte kytici nesvázanou.Svázáním květin do kytic nedochází (technicky) k vytvoření zvláštního produktu (kytice), produktem jsou stále jednotlivé květiny (v daném množstvím a volně svázané do kytice). 

Pokud chci objednat větší množství květin, jak postupovat?

Pokud si objednáváte stříbrné květiny v počtu větším než 10, doporučujeme si vybrat nadefinovanou kytici v naší nabídce STŘÍBRNÉ KYTICE. Pokud si objednáváte zlaté květiny o počtu 5 květin, doporučujeme si vybrat nadefinovanou kytici v naší nabídce ZLATÉ KYTICE. Cena kytic je pro vás výhodnější. Pokud budete mí zájem o koupi více než 50 kusů květin, prosím kontaktujte péče o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz.

Kytice

Jaké mohu koupit stříbrné kytice?

Můžete si vybrat z nabídek kytic (v sekci STŘÍBRNÉ KYTICE). Nabízíme různé typy kytic dle tématu nebo druhu květin. Podle počtu květin nabízíme kytice:  

  • Kytice (M) o počtu 10 květin
  • Kytice (L) o počtu 20 květin
  • Kytice (XL) o počtu 30 květin.
Jaké mohu koupit zlaté kytice?

Můžete si koupit kytici ze žlutého nebo bílého zlata o ryzosti 585/1000 (nebo na přání o ryzosti 750/1000). Čas dodání zlatých kytic je přibližně 3 týdny od objednání a zaplacení ceny (potřebujeme dodatečný čas na finální úpravu a přípravu zlatých produktů pro vás). Můžete si vybrat z nabídek kytic (v sekci ZLATÉ KYTICE) nebo nabídky Royal květin (v sekci ROYAL KVĚTINY). Nebo si můžete vytvořit svou vlastní zlatou kytici z druhů a počtu květin, které si přejete. Cenu a další informace ke květinám ze zlata najdete v sekci ZLATÉ KVĚTINY a ZLATÉ KYTICE nebo v sekci CENÍK ZLATÝCH KVĚTIN.

Mohu koupit mix stříbrných a zlatých kvěitn?
Ano. Vyberte si ze stříbrných květin (STŘÍBRNÉ KVĚTINY) a zlatých květin (ZLATÉ KVĚTINY) a vytvořte si vlastní kytici složenou ze stříbrných i zlatých květin dle vašeho přání. Některé mixy stříbrných a zlatých květin najdete také v sekci ZLATÉ KYTICE.
Mohu si vybrat konkrétní složení kytice nebo kytici o jiném počtu květin?

Můžete si vybrat určený typ kytice v nabídce (sekce STŘÍBRNÉ KYTICE) nebo  (sekce ZLATÉ  KYTICE). Nebo si můžete vytvořit svou vlastní stříbrnou nebo zlatou kytici nebo mix stříbrných a zlatých květin z jednotlivých druhů květin dle vašeho výběru. 

Kytice svazujete?

Můžete si objednat kytici nesvázanou nebo svázanou. Vážeme kytice o velikosti od 10 do 50 květin. Každá varianta má své výhody. Nesvázané kytice vypadají půvabně a můžete je umístit do vázy nebo na jiné místo volně nebo v rozložení, které se vám líbí. Svázané kytice drží lépe při sobě. Záleží na vašem vkusu. Vaši volbu, zda si přejete kytici svázat nebo nesvázat uveďte v poznámce objednávky. Pokud volbu neprovedete, budeme předpokládat, že objednáváte kytici nesvázanou.

Kytice vážeme floristickým způsobem (pomocí drátku, pěnové gumy a floristické pásky). Samozřejmě, vázání kytice můžete i kdykoli uvolnit a používat kytici nesvázanou. Svatební kytice jsou prodávány vždy svázané (viz dále svatební kytice).

Svázáním květin do kytic nedochází (technicky) k vytvoření zvláštního produktu (kytice), produktem jsou stále jednotlivé květiny (v daném množstvím a volně svázané do kytice). 

Royal květiny

Co jsou Royal květiny?

Royal květiny patří k nejhodnotnějším kyticím. Najdete je v sekci ROYAL KVĚTINY. Royal květiny mohou být ze stříbra (925/1000), zlata (585/1000) nebo na přání ze zlata vyšší ryzosti. Pokud budete objednávat květiny Royal, pomůžeme vám se zvláštním doručením květin nebo vám můžeme nabídnout další služby (SLUŽBY). 

Svatební kytice

Jakou si mohu objednat svatební kytici?

Svatební kytice připravujeme vždy po konzultacích se zákazníkem. Prosím kontaktujte péče o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz.  Potvrzení objednávky z informačního systému www.giyou.cz slouží jen jako potvrzení rezervace předmětného produktu. Ohledně svatební kytice je nutná konzultace a vytvoření konkrétní podoby kytice dle vašeho přání. Svatební kytice je zboží vytvořené na přání a není možné ho vrátit. Práva na reklamaci vadného zboží tím nejsou dotčena.

a) Určený typ svatební kytice
Můžete si vybrat určený typ svatební kytice v nabídce (viz sekce SVATEBNÍ KYTICE, který se nedá měnit. Každá velikost svatební kytice má více variant. Podle počtu květin nabízíme svatební kytice:   

  • Svatební kytice (L) o počtu 15 květin
  • Svatební kytice (XL) o počtu 30 květin.

b) Vlastní svatební kytice
Můžete si objednat i svou vlastní svatební kytici s jiným druhem květin. Ohledně vlastní svatební kytice nás prosím kontaktujte na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz. V ceně svatební kytice jsou zahrnuty veškeré konzultace, doprovodné živé květiny a svázání kytice. Stříbrné kytky ve svatební kytici mohou být (ale nemusí) doprovozeny vhodnými doplňujícími živými květinami. I tyto doplňující živé květiny s námi můžete konzultovat. Prosím kontaktujte péče o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz za účelem konzultace a vytvoření konkrétní podoby svatební kytice dle vašeho přání.

Jaké doprovodné živé květiny jsou do svatební kytice vhodné?

Jako doplňující živé květiny se hodí zejména květiny s drobnými květy, vhodné barvy a zároveň takové, které vydrží delší dobu. Z našich zkušeností se pro tyto účely hodí zejména různé druhy a barvy šateru/nevěstina závoje (Gypsophila paniculata). Doplňující živé květiny s námi můžete konzultovat. Ne veškeré živé květiny jsou vhodné a podléhají také dostupnosti a sezónnosti.

Při jiném než osobním doručení svatební kytice, je třeba volit takové doprovodné květiny svatební kytice, které jsou vhodné pro dohodnutý způsob doručení (zpravidla nebudou vhodné čerstvé květiny).

Jak velkou mohu vytvořit vlastní svatební kytici?

Po konzultaci s námi si můžete objednat vlastní svatební kytici v minimálním počtu 15 a maximálním množství 50 květin. Z našich zkušeností, svatební kytice s méně než 15 květinami není vhodná. Na druhé straně lze zhotovit půvabnou svatební kytici až do velikosti 50 květin.

Je možné svatební kytici objednat přes webovou stránku?

Ano, ale potvrzení objednávky z informačního systému slouží jen jako potvrzení rezervace. Prosím kontaktujte péče o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz za účelem konzultace a vytvoření konkrétní podoby svatební kytice.

Jak svatební kytice svazujete?

Svatební kytice vážeme floristickým způsobem (pomocí drátku, pěnové gumy a floristické pásky). Samozřejmě, vázání kytice můžete i kdykoli uvolnit a používat kytici nesvázanou.

Stříbrné květiny svatební kytice mají delší stonek (přibližně 16,5 cm), než jednotlivé květiny, aby se lépe držely v ruce.

Jak můžeme používat svatební kytici po svatbě?

Po svatbě zůstává svatební kytice věčnou vzpomínkou. Po určité době po svatbě můžete z kytice vyjmout doprovodné živé květiny (pokud je obsahovaly) a svázanou nebo rozvázanou kytici umístit do vázy nebo na jiné místo. Suché doprovodné květiny také můžete v kytici několik let ponechat.

Je možné objednat zlatou svatební kytici?

Můžeme zhotovit i svatební kytici ze žlutého nebo bílého zlata o ryzosti 585/1000. Doba dodání zlatých kytic je přibližně 3 týdny do objednání (potřebujeme dodatečný čas na finální úpravu a přípravu zlatých produktů pro vás). Cenu a další informace ke květinám ze zlata najdete v sekci ZLATÉ KVĚTINY a ZLATÉ KYTICE nebo v sekci CENÍK ZLATÝCH KVĚTIN.

Jak doručujete svatební kytici?

Svatební kytice doručujeme především osobním předáním. Ale je možné domluvit i jiný způsob doručení, zejména při doručení mimo Českou republiku. Při jiném než osobním doručení, je třeba volit takové doprovodné květiny svatební kytice, které jsou vhodné pro dohodnutý způsob doručení (zpravidla nebudou vhodné čerstvé květiny).

Produkty vytvořené na přání

Jak mohu objednat věci upravené na přání?

Abychom mohli případně vytvořit květinu nebo kytici na přání, prosím informujte nás nejdříve o Vaší detailní představě. Odpovíme vám během tří týdnů s principy dohody, odhadem a časem výroby. Naši designéři mohou pro vás vytvořit unikátní květinu/kytice nebo podobné produkty. Pokud si budete přát zlaté květiny o ryzosti 750/1000 (18kt), můžeme je pro vás také na přání vytvořit. Prosím kontaktujte péče o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz.

Jak dlouho potrvá vytvoření produktu na přání?

Budeme moct vám poskytnout odhad potřebného času během tří týdnů od obdržení detailních informací o požadované produktu.

Je možné objednat produkt na přání pro účely firemních dárků?

Upravujeme produkty prodávané v rámci nabídky firemních dárků. Nabízíme limitovanou řadu speciálně vyrobených firemních dárků. Více informací k firemním dárkům najdete v sekci ÚPRAVY A TVOŘENÍ NA ZAKÁZKU.

Je možné objednat produkt na přání pro účely různých ocenění?

Upravujeme také produkty prodávané v rámci nabídky pro různá společenská, umělecká, vědecká, pracovní nebo jiná ocenění. Více informací k dárkům k různým oceněním najdete v sekci ÚPRAVY A TVOŘENÍ NA ZAKÁZKU.

Objednávky

Může mi někdo pomoct s on-line objednávkou?

Rádi vám pomůžeme s výběrem nebo zodpovíme vaše otázky. Prosím kontaktujte péče o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz.

Jak mohu změnit objednávku, kterou jsem učinil?

Prosím kontaktujte péče o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz.

Jsou nějaké limity pro objednávku?

Produkty nad 150.000 Kč (včetně DPH) je možné převzít v showroomu za vaší přítomnosti. Ve výjimečných případech je možné se domluvit i na jiném způsobu prodeje a předání cennějšího zboží. Potvrzení takovéto objednávky z informačního systému slouží jen jako potvrzení rezervace předmětného zboží. O předání zboží nad 150.000 Kč (včetně DPH) bude podepsán předávací protokol. 

Darování

Budou mé květiny zabaleny?

Ano veškeré květiny a kytice budou zabaleny v dárkové krabici. Více informací k balení viz sekce DAROVÁNÍ A SVAZOVÁNÍ.

Můžu dostat osobní darovací vzkaz s koupenými květinami?

Ke každé květině nebo kytici přikládáme certifikát a přání/darovací vzkaz, který můžete pouze vyplnit nebo podepsat. Pokud si přejete přání/darovací vzkaz vyplnit od nás, napište toto do poznámky k vaší objednávce (s uvedením požadovaného textu, jména obdarované osoby, apod.). Pokud budete potřebovat jakoukoli pomoc, prosím kontaktujte péče o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz. 

Bude má darovaná objednávka obsahovat fakturu?

Nebude. Fakturu obdrží emailem objednatel.

Možnosti doručení

Jaké jsou možnosti doručení?

Informace o možnostech doručení do České republiky a zahraničí jsou uvedeny v sekci MOŽNOSTI DOPRAVY.

Do jakých zemí doručujete?

Koupené zboží na webové stránce může být doručeno do České republiky, většiny Evropských zemí a dalších zemí. Seznam doručovacích zemí je uveden v sekci MOŽNOSTI DOPRAVY. Seznam doručovacích zemí se může měnit. V případě požadovaného doručení mimo seznam doručovacích zemí, kontaktutje zákaznickou podporu na telefonu +420-775-555-531 nebo na emailu: info@giyou.cz za účelem zjištění, zda je doprava do vaší destinace možná. Doručovací adresa nacházející se mimo seznam doručovacích zemí bude odmítnuta a objednávka nebude moct být zprocesována. 

Kolik doručení stojí a jak dlouho trvá?

Informace najdete v sekci MOŽNOSTI DOPRAVY.

Je možné doručení do P.O. Boxu?

Bohužel není možné požadovat doručení na adresu P.O. Boxu. Veškeré zboží je doručováno osobně jejich příjemcům a nemůže být ponecháno v poštovní schránce.

Jsem na služební cestě. Můžete doručit zásilku do mého hotelu?

Ano, můžeme doručit objednané zboží do hotelu. Prosím poskytněte jméno a adresu hotelu a čas pobytu do poznámky při vaší objednávce.

Možnosti plateb

Jaké jsou možnosti plateb?

Informace o možnostech plateb jsou uvedeny v sekci MOŽNOSTI PLATEB.

Vrácení a výměna

Jak vrátím produkt koupený na webové stránce?

Pokud si přejete vrátit zboží koupené na www.giyou.cz, můžete tak učinit prostřednictvím www.giyou.cz  kdykoli během 30 dnů. Postup vrácení zboží - viz sekce VRÁCENÍ A VÝMĚNA.

Jsou nějaká speciální pravidla pro vrácení produktu?

Ano, výměna zboží není možná u svatebních kytic a květin vyrobených nebo upravených na vaše přání (článek 9 obchodních podmínek). Vrátit nemůžete ani zboží koupené za vaší fyzické přítomnosti mimo e-shop www.giyou.cz. Práva na reklamaci vadného zboží tím nejsou dotčena.

Kdy obdržím zpět cenu zboží?

Snažíme se poslat zpět cenu zboží co nejdříve. Měli byste obdržet zpět cenu zboží během 14 dnů od obdržení zboží od vás.

Mohu zboží reklamovat a žádat opravu nebo výměnu?

Ano, pokud má zboží vady a je v záruce (24 měsíců) můžete žádat zejména opravu, výměnu nebo odstoupit od smlouvy. V obchodních podmínkách najdete podmínky pro reklamaci a záruku v případě vad zboží (zejména článek 12). Postup reklamace zboží rovněž viz sekce VRÁCENÍ A VÝMĚNA.

Služba pro diplomaty

Poskytujete zvláštní služby pro diplomaty?

Nabízíme osobní asistenci při koupi zboží na telefonu +420-775-555-531 nebo na emailu: info@giyou.cz. Vybrané zboží vám dodáme kamkoli po České republice.

Pro koho je služba určena?

Tato služba je pro každého, kdo má diplomatický pas nebo služební pas a je součástí zahraniční mise.

Jaké je třeba splnit podmínky pro nakupování bez DPH?

Pokud chcete nakupovat bez DPH, budeme potřebovat osvědčení o osvobození od DPH vyplněné úřadem a orgánem hostitelské země, vč. razítek. Druhá strana osvědčení musí obsahovat číslo objednávky a cenu bez DPH, nebo rozpis jednotlivých položek objednávky. Osvědčení nesmí být starší 7 dní. Zároveň potřebujete i diplomatický/ služební pas. Kopii diplomatického pasu nám zašlete pouze jednorázově, uložíme ji do vaší registrace. Po vašem kontaktu vám doručíme návod na provedení objednávky a požadované dokumenty.

Tax free shopping

Je možné nakupovat tax free shopping?

Pokud jste cestující, který má trvalé bydliště ve státě, která není členem Evropské Unie, máte při návratu domů nárok na vrácení daně z přidané hodnoty z vyvezeného zboží zakoupeného v EU. Při vývozu zboží mimo Evropskou unii máte nárok na vrácení DPH (VAT), a to již na letišti nebo například na libovolné pobočce společnosti Global Blue. Není třeba se vracet zpět k prodejci.

Jaká je výše DPH (VAT), která mi bude vrácena?

Tato služba je pro každého, kdo má diplomatický pas nebo služební pas a je součástí zahraniční mise. Standardní DPH (VAT), které budeme účtovat k produktům GIYOU, je 21%. 

Jaké jsou podmínky pro tax free shopping?

Podmínky se mohou měnit dle změny právních předpisů. Aktuální podmínky Vám sdělíme, prosím kontaktujte péče o zákazníky na telefonu +420-775-555-531 nebo emailem info@giyou.cz.

Záruční podmínky

Jaké jsou záruční podmínky?

Společnost AND LILAC poskytuje kompletní zákonem danou záruku na vady výroby a materiálu u pravých produktů značky GIYOU zakoupených v prodejnách nebo internetových obchodech společnosti AND LILAC. Záruční podmínky si můžete kdykoliv přečíst v obchodních podmínkách (článek 12) na stránkách www.giyou.cz.

Záruka se vztahuje na poškození, které nevzniklo z důvodu nehody nebo nevhodného užívání, běžného opotřebení, úprav, pokusu o opravu, nedbalosti nebo nedodržení zvláštních pokynů společnosti AND LILAC k péči o výrobky. Záruční služba je poskytována bezplatně.

Záruční doba je 24 (dvaceti čtyř) měsíců od převzetí zboží.

Fakturu nebo stvrzenku si uschovejte jako doklad o koupi. Pokud budete chtít zboží reklamovat s využitím záruky apod., je nutné doložit fakturu nebo doklad o dodání.

Společnost AND LILAC si vyhrazuje právo kdykoliv dle vlastního uvážení provést v záručních podmínkách změny nebo úpravy, které budou mít platnost do budoucna. Záruka neovlivňuje vaše zákonná práva.

Doporučená péče

Jaká je doporučená péče o produkty GIYOU?

Informace o doporučené péči o produkty GIYOU jsou uvedeny v sekci DOPORUČENÁ PÉČE.

Máte otázku, kterou jsme nezodpověděli?