Jak vrátit nebo reklamovat zboží


Můžu vrátit zboží bez udání důvodu?
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 30 dnů od zakoupení.

Jak vrácení zboží provedu?
Pošlete nám odstoupení od kupní smlouvy. K odstoupení od smlouvy doporučujeme použít náš formulář pro odstoupení (formulář - zde). Prosím vyplňte ho, podepište a pošlete nám ho společně s vráceným zbožím na adresu: AND LILAC s.r.o., Saky 3, 273 08 Třebichovice, Česká republika.

Mám vrátit zboží i s původním obalem?
Zboží vraťte nejlépe ve stavu, v jakém jste ho převzali - úplné, nepoškozené a v originálním obalu. Zboží dobře zabalte, aby se nepoškodilo. Obálka nebo bublinková obálka většinou není vhodná, lepší je pevná krabice. Krabici označte „VRÁCENÍ- ODSTOUPENÍ“.

Můžu vrátit veškeré zboží?
Odstoupení není možné u svatebních kytic, květin nebo dalších produktů vyrobených nebo upravených na vaše přání (článek 9 obchodních podmínek). Práva na reklamaci vadného zboží tím nejsou dotčena.

Kdy obdržím zpět cenu zboží?
Snažíme se poslat zpět cenu zboží co nejdříve. Měli byste obdržet zpět cenu zboží během 14 dnů od okamžiku, kdy obdržíme vaše odstoupení a zboží.

Mohu zboží reklamovat a žádat opravu nebo výměnu?
Ano, pokud má zboží vady a je v záruce (24 měsíců) můžete žádat zejména opravu, výměnu nebo odstoupit od smlouvy. V obchodních podmínkách najdete podmínky pro reklamaci a záruku v případě vad zboží (zejména článek 12). Pro reklamaci vad nás kontaktujte nebo můžete použít náš formulář pro reklamaci (formulář - zde).

V případě jakýchkoli dotazů nás kontaktujte na tel: +420-775-555-531 nebo emailu info@giyou.cz,  rádi Vám pomůžeme.

Formulář pro vrácení -zde

Formulář pro reklamaci -zde